HTML

Naptár

október 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Utolsó kommentek

:)

2012.11.07. 12:00 Györök Bori

Tegnap voltam a török barinőmnél, voltunk sok helyen de az érdekes az az, hogy egy angol filmet néztünk meg török felirattal és közben franciául elemeztük a poénokat :D 
Nem is tudom mit meséljek, szeretek itt lenni, már megszoktam, sokat kotyogok franciául és általában megszoktak érteni, a ragozásom még biztosan nem az igazi de majd csak alakul, az iskolában ha nyelvet tanítanak a nyelvvizsgára készítenek fel, ami érthető, mert a továbbtanuláshoz az kell :D de az, hogy az életben hogyan állod meg a helyed, nem igazán ezen múlik szerintem:)
úgy néz ki, majdnem minden hétvégén szabad vagyok, úgyhogy a mostanit is hasznosan töltöm majd :))
(if u know what i mean)
a török kis csaj Isztambulban lakik és nagyon honvágya van, amit nem értettem meg, mi lehet jobb még ennél is?:D 
magyar o.nak kb 10 millió lakosa van ebből 2 lakik Budapesten
Párizsban laknak összesen 10 millióan :)
török országban 80 millióan laknak ebből Isztambulban laknak 20.000-an és két oldalról is ott van a tenger, már értem :) 
A suliban egy csillogó szemű algér srác megkérdezte hogy na ettem e már disznót, meg hogy rosszalkodtam- e :D aztán nem értettem a kérdést..:D hát persze, hogy ettem disznót, hogy kérdezhet ilyet, magyar országon szokás a disznó vágás :D aztán mondta, hogy jaja ő is, de csak itt francia országba, mert otthon a muzulmánok ugye nem ehetnek disznót :D 
a suliban én vagyok a legfehérebb bőrű hozzá tenném :D és a hajam színe SZŐKE :D 
Mindenki kedves hozzám:) és jól érzem magam, de azért nincsen meg a napi átlag 5 ölelés ami egy embernek hiányzik ahhoz, hogy jól érezze magát :) 
sok blogot meg cikket elolvastunk a barbi barátnémmal aki most angliában csinálja ugyanezt amit én, és sokan azt írták, hogy az első két hónapot ha túl éled akkor utána nagyon jó :D
Hát kicsit ég a pofám, de még annyira ezt a túlélni való dolgot nem tapasztaltam :D egyszer sírtam el magam mióta itt vagyok és azt is csak azért, mert ég a pofám, hogy ilyen jó helyre kerültem és hogy itt milyen könnyű
Sok jó egyetem van párizsban, de ott nagyon drága lenne az albérlet vagy akármi, viszont lyonban nem annyira és már ki is néztem egy sulit, meg hát ugye a világhálón keresztül nincsenek határok, ugyh most már beszélgetek egy leányzóval, hogy milyen az a suli, meg hogy lehetne...(  persze, a körbejárása a dolgoknak ingyér van, a többi meg...a jövő muzsikája) 
Sok sajtot kóstoltatnak velem az 50% nagyon nagyon fini, a maradék 50 meg elég FÉRFIAS :D az ilyen erős büdös sajtokat nem bírom:) De van olyan is ami magába nem finom és a hozzá való borral meg ISTENI fini :)
Ha a szülők isznak engem is mindig kínálnak aztán... egyszer élünk :) itt semmire nem mondok nemet ha menni kell vagy valami újat csinálni, vagy új emberekkel :) 
Tegnap reggel a pán pétert néztem franciául :D https://www.youtube.com/watch?v=Xbg6g8xlbjo azt a mesét kb fejből tudom, úgyh nagyon sokat tanultam belőle:)
heti egyszer eltudok menni az apuval edzésre ahol kifutom magam meg van röplabda is, de nagyon kell az a mozgás, mondjuk 1 edzés két és fél óra:D utána elég jókat alszom:) 
vannak barátok onnan is meg a suliból is meg párizsból is :) 
nem való ez mindenkinek, elég keményen meg edzi az embert, de aki bírja a gyűrődést, nyitott és kíváncsi annak  szerintem nagyon jó :)
És ha ügyes vagy a bébiszitterkedéshez nem kell, egy fitying sem, úgyh azon ne múljék :) 
Puszika mindenkinek:) 
élek és virulok, minden tuti <3



Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bo-pair.blog.hu/api/trackback/id/tr724895089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása