HTML

Naptár

október 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Utolsó kommentek

2012.11.23. 23:09 Györök Bori

dec. 22-28 leszek otthon 
szilveszterezni a hegyekben fogok, akkor megyünk snowboardozni... az orleans-i barátikörrel aminek marhára örülök a hely meg nem gyenge... 
kari után már lesz végre saját kocsim nem csak vezethetem néha amikor kell, a nőci kap egy újat és enyém lesz a másik egy marhajó kis renault (fekete) meg ezt is hatodikba lehet rakni és ehhez sem kell kulcs:D 
holnap megyek ötödszörre párizsba és ott is alszom :D, tudom, hogy ahhoz képest nagyon gyérül meg keveset sztorizom, de majd ha nyugdíjas leszek elmesélem, addig meg inkább átélem a dolgokat, egyiket követi a másik nem unatkozom, jövök megyek dolgozom iskolába járok tanulok, mindenem meg van ami kell jó persze ha itt lenne a családom meg kb 20 barátom meg a rajzcuccaim meg a varrógép meg a zongora :D akkor teljes lenne :D csak időm nem lenne ezekre
A család megmondta h nagyon csíp és hogy addig maradok amíg akarok, én is csípem őket és ennél hasznosabbat nem is csinálhatnék, mint hogy itt vagyok...
gondolkoztam, h keressek párizsban, vagy délen nagyobb városban családot. de itt keresek annyit, hogy akármikor akárhová eltudjak belőle menni meg tényleg, kívánva se kívánhatnék jobbat a gyerek néha megver:D meg hozzám vágott 4 napja egy fémautót gyhogy van egy lila folt az arcomon :D de elfér rajta... 
szerencsétlen azt a korszakát éli hogy mindent dobál.:( :D de nagyon szeretem :D
ma mondtam az anyunak, hogy dobjon már el vásárolni a boltba ( tea, citrom, sampon...stb) és a rayan(9) meg ott kunyizott, hogy had jöjjön velem :D szét ökörködtük a fejünket a boltba, az anyuékkal is lehet hát annyi idősek majdnem mint a tesóim :D a yanis, rayan :D szóval meló az van ... de van amikor sírva röhögök rajtuk


olyan intelligens kesztyűt vettem ma, hogy eldobom az agyam és közben sírok, hogy nem én találtam ki, az egész kesztyű fekete és a hüvely és mutató ujja hegye pedig arany
és az a kis arany rész olyan anyagból készült hogy az érintő képernyős telefont lehet vele nyomogálni.
és közben annyira szép, nagyon tetszik :D
ja régen az volt a szlogen, hogy "ja az a lány aki mindig színesbe jár" most meg az, hogy "ja az a lány aki csak feketét meg aranyat hord" 
változnak az idők vele változom ...
szép az a múlt ami nem hagy ébren, de a régit az újra most ...
roppant jó kedvem van már szabadon gajdolok a ház minden szegletében, a kisgyerek mindig kéri, hogy énekeljek neki na ilyenkor nagyon hiányzik a zongorám :( 
meg megtanítottam cicát rajzolni és nagyon örül a fejének 
még mindig ugyanolyan szerelmes vagyok mint eddig csak néha már nincs bőr a képemen leírni, hogy mennyire jó
de jó jó jó ... MINDEN jó :D jó vagyok kívül belül semmivel nincsen problémám boldog vagyok... 
megyek nyomom mindenből a maximumot megpróbálom kihozni, úgy néz ki, hogy kisebb nagyobb megszakításokkal augusztusig kint leszek <3 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bo-pair.blog.hu/api/trackback/id/tr374922453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása