HTML

Naptár

október 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Utolsó kommentek

mignon amit a majom kinyom :D

2012.11.27. 22:32 Györök Bori

Volt alkalmam a hétvégémet Párizsban  tölteni.
Montargis- ból két emeletes vonatok mennek :) és általában mindig tele lesz mire odaér :)Én mindig felülre ülök mert belehet látni az útvonalon a kis városocskákba, meg van egy állatkert és kb keresztül megy r rajta a vonat szegény struccok nem tudom hogy fogják télen bírni :D <3 ( nagyon cukik azok ) 
ez a felső része, szeretem ezt nagyon és már tényleg nem tudom hányszor mentem vele talán 8* vagy 10* :D
jajj nincsen képem a jegyről :D de majd megmutatom élőben:) a következő mappám azokkal fogom kirakosgatni (kis menő:D) már sose beszélek angolul, mindent franciául csinálok
A gare de lyonra megy a vonatocska ami így néz ki
ezt sokkal nagyobb mint amekkorának kinéz :D a lényeg, hogy messziről megtalálom :D
itt találkoztam a Lizzel aki Párizsban csinálja ugyanazt amit én, a kisasszony félig amerikai, úgyhogy ezt én is kihasználom, én meg tanítom a kisasszonynak a franciát :) Vele töltöttem a hétvégém ( olyan a nő mint én, nyomja csinálja tudjátok...)
Innen tettük a metrót TIZENNÉGY metró vonal van 14, 14, 14, és itt is ilyen zónák vannak mint Londonban
( mintha jártam volna már ott..) 

Valahol minden csatlakozik mindenhez úgyhogy (úgy érzed hogy tiéd Párizs) bárhonnan bárhová eljutsz. 
színesek a metrók nagyon szépek :D ja néhány vonat meg szivárványos.
Nagyon szépek az emberek, mindenki tesz rá, hogy a másik hogy néz ki itt minden divat de mindenki szép :D meg finom vagy NAGYON hipszter :D
( ez a hipszter téma már nagyon gáz ne csináljátok :D )
szóval megnéztük a Notre-Dame-ot Párizs legismertebb gótikus stílusú temploma,monumentális méreteivel és díszítettségével nagy hatást gyakorol mindenkire. A notre-dame egy francia kifejezés jelentése: "a mi asszonyunk"
Be kell valljam lélegzet elállító amikor belép az ember mert olyan hatalmas, és éppen orgonáltak:)) szívesen kipróbáltam volna az orgonát mit ne mondjak:)
 (azt a mondást sem itt találták ki, hogy "szegény mint a templom egere"
( annyira ég a pofám ám és nagyon visszafogottan írok de annyiszor megkönnyezem a várost... :) ) 
ezután leraktuk a cuccunkat sírtunk bánatunkban hogy mennyire rossz nekünk majd francia alkoholokat teszteltünk :D
aztán elmentünk bulizni most már nem is fáraszt le a két nyelv az angol meg a francia, de ha beszélek a szüleimmel magyarul adódnak gondok. (egész nyáron már angolul beszéltem magamban is most ez kezd lecserélődni franciára)
elmentünk bulizni, otthon is nézik a srácok a férfiak a nőket, de itt a számát nem tudom elmondani hogy hányszor állítottak meg csak elmondani a véleményüket vagy kezet csókolni és elmondani, hogy .. hát a véleményüket. de ez a két nap leforgása alatt éjjel nappal akármikor. ez ám a riomantíse, nem az hogy szia cica meghívjalak egy sörre. minden francia fiú nagyon romantíse meg udvarias meg lovagias stb. ami csak kell ...:D
Marhajót buliztunk meg táncoltunk is picit, hát nem egy budapest... :D 
sokmindenkivel bezsélgettem. persze itt is voltam aphrodité meg amerikai.:D és megdícsértek, hogy gyönörű szép amerikai akcentusom van és olyan amerikaiul táncolok :D... nem érzik :D
Ja ahol aludtam :D hát kimész az erkélyre és ott világit éjjel a tour eiffel. nem éppen lesz tőle hányingerem, meg ilyenek... meg nem sírok amikor beülök a kanapéba kinézek a hatalmas ablakokon és ott az egész világ..
de amúgy ehhez is hozzá lehet szokni olyan ez itt mint szfv-n az országalma :D csak ezt mindenhonnan látod az összes zónából és mindig tudod merre vagy:) 
másnap voltunk étterembe cukrászdába TURKÁLÓBA nem tudtam hova nézzek (jó amúgy sem tudom.. de hát ugy az embernek azért véges a pénztárcája) olyan cuki dolgok voltak, el se hiszem hogy az egy turkáló volt.. semmi pénzekért... akármit...
folyt köv.. nem fér már be több kép.....



Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bo-pair.blog.hu/api/trackback/id/tr954930602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása