HTML

Naptár

október 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Utolsó kommentek

qwertzuiopőűáélkjhgfdsaíyxcvbnm

2013.01.18. 21:28 Györök Bori

"én mondtam, hogy gyis befejezi..." hangzott el kedves spánitz andrás testvérünk szavából amikor otthon voltam, egy időre ez lesz az utolsó bejegyzésem, aztán a következő, már egy másik város, ország-ból lesz remélhetőleg nyáron, ugye ha az ember belekóstol valamibe, ami jó, nehéz abba hagyni :)
szerintem azért hagytam abba a blog írást, mert már az az új ami otthon van és nem az ami itthon :) 
10 nap múlva hazamegyek, aztán megint megpróbálom a momét, aztán lesz ami lesz amint, kiesem vagy befejeztem jövök vissza, vagy máshová. ez még a jövő zenéje...
magyarnak lenni pedig nem rossz csak egy kicsit szegényes, nem szidnunk, kell hanem tennünk érte hogy jobb legyen szebb és okosabb :D
majd szeretnék mesélni minden egyes DRÁGA ÉDES SZÉP ÉS JÓ barátomnak egyesével, akiket már nagyon hiányolok, és elmesélni nekik mind azt amit itt át éltem és amivel gazdagabb lettem :) 

Mindenféle képen akarok mesélni az alpokban töltött hetemről, a párizsi bulizásokról, a champs elysées-n való nézelődésekről vásárolgatásokról, a múzeumokról, a szép helyekről, a szép emberekről, a jó ízlésükről, és a francia identitásról :)

KEZIT CSOKKKOLOM viszontlátásra ! :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bo-pair.blog.hu/api/trackback/id/tr785026202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása