HTML

Naptár

október 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Utolsó kommentek

2012.10.19. 20:27 Györök Bori

Magyarországon nagyon nagy köd volt, amikor a felhők fölé emelkedtünk a repcsivel kisütött a nap aztán kiderült az ég is (vagy az alj). A köd miatt párásak voltak az ablakok, de olyan magasan voltunk, hogy ráfagyott hóvirág formájában az ablakra:) A repülőn elmondták franciául és angolul is a dolgokat persze szörnyű francia akcentussal úgyhogy nem értettem belőle semmit. Amikor Franciaország felé értünk nagyon elkezdett dobogni a kicsi szívem ^^ Miután megtudtam, hogy nem vettek fel az iparművészeti egyetemre, 3 órányi sírás után eldöntöttem, hogy ezt akarom csinálni és ebben az országban. A nyáron nagyon elkezdtem érdeklődni a francia kultúra iránt... filmek, zenék, divat, nyelv (...). Amikor lejjebb ereszkedett a gépünk és már láttam messziről Párizst felülről (olyan mint a google earth csak élesebb a képe:D) messziről megláttam az Eiffel tornyot. Amint kiértem a Charles De Gaulle-re már senki nem beszélt angolul nem hogy magyarul, aztán ott vártam de nem jött az apuka (Rachid). Később odajött hozzám egy csaj hogy oda tudom-e adni a telókámat mert nincsen pénz az övén és nem találta meg a férjét, majd közöltem vele e helyzetem és egy óra beszélgetés után megvártuk a férjét és az ő telefonjáról  felhívtuk Rachidot. Hazafelé azt gondoltam magamban, hogy mennyire ökrök ezek a franciák olyan bután vezetnek, buta szabályokkal. Itthon van 1 kutya 1 macska és mellékesen 3 gyerek. Rayan 9, Yanis 7, Nael 3 és az anyuka Emilie 31. A szobám nagyon tuti van egy zuhanyzó ami okosabb  mint a telefonom zenél masszíroz és még a víz is folyik belőle :D Az egész szoba tele van rózsaszín bútorokkal. Ma elmentünk vásárolni az apukával, vettünk teló kártyát visszafelé pedig én vezettem az autót ami gombnyomásra indul és 6-ba kell rakni 120 felett :D ( tegnap még párizsban majd össze ... magamat ma meg már itt vezettem. Hamarosan lesz saját autóm is mert nekem is iskoláb kell emnnem és a 3 gyerek három különböző városba jár iskolába, gimnasztikára, focira, dzsúdóra, ezért is kell nekik az au-pair 

(15 octobre )

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bo-pair.blog.hu/api/trackback/id/tr74858758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása