HTML

Naptár

október 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Utolsó kommentek

2012.10.22. 20:49 Györök Bori

Fura, hogy itt minden más, másak a szagok az utcák a kaják a szokások, sokkal fejlettebb mint magyar ország, nagyon le vagyunk maradva :D voltam már itt régebben de akkor nem költöztem bele egy család magánszférájába . Ma mind a négyen  tánccal kezdtük a napot, bár nem voltam „munkaidőbe” de akkor is sokat foglalkozom a gyerekekkel, ha nem muszáj. Rayan, Yanis és Nael nagyon mozgékonyak folyton  pörgés menés ugrálás foci gimnasztika… stb ma Emilievel cipeltük a gyerekeket egyik városból a másikra egyik helyről a másikra. Közbe megnéztük Montargis-t :D ahol a ruhás boltok sorra sorakoznak ott ugyanúgy szól az egész utcában ugyanaz a zene .. mintha egy plázában  lennénk, csak a szabad ég alatt. A franciák azt mondják, hogy montargis a kicsi velencéjük, mert annyira tele van folyóval. Lámpák vannak a folyóparton a csónakoknak, és hajóknak. Ma kérdezett a barátaimról, elmeséltem, hogy kit ismerek francia országba, hogyan és miért és hogy a barátnőm londonban van és szívesen eljönne párizsba aztán megmutatta nekem hogy hol a vonat amivel párizsba tudok menni mikor olcsó.. stb J aztán elmentünk Yanisért a központba ahol gimnasztikázik és bent voltunk ..:D hát… az nem kifejezés hogy felszerelt. Luxus körülmények között hihetetlen nagy szigorral tanítják a 7-8-9 éveseket szaltózni stb…edző bá egy fiatal csávó (…):D ma szörnyű volt az ebéd:D valami kuszkuszos húsgolyós cucc volt eléggé megfeküdte a gyomrom , nem igazán ízlett.:D cserében  a városban ettem helyben csinált csokis macaront minden tuti  az anyuka 31 éves nagyon fiatal még  és nagyon jó fej is. Nővérke és tele van itthon injekciós tűvel az egyik fiók :D… szerencsére nem magát szúrkálja  hanem a betegeket:D az apuka Rachid zumbát, judot úszást futást oktat különböző iskolákban és klubokban. Nagyon jó fejek. Egy fr srác azt mondta nekem hogy nagyon magas vagyok és ez idáig nem értettem, hogy miért ..:D de az egész család egy fejjel alacsonyabb nálam. Nálam magasabb nővel még nem is találkoztam mióta itt vagyok :D 

(16 octobre)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bo-pair.blog.hu/api/trackback/id/tr924863308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása